niedziela, 16 czerwca 2013

Rozdział 23.

Feels like confetti falling... Kocham tą piosenkę! Och yeach yeach... it's like a celebration  .... xD

~~*~~*~~
Siemka to ja - Justine! ^^ Witam was na kolejnym rozdziale w moim wykonaniu na poziome przedszkola, ale co tam... Nina widać ma głupawkę, ja za to ciągle słucham Na Na Na ! <3Aha, i pies Nikity nazywa się Nessie.

~~*~~*~~
*Z punktu widzenia Nikity*

 Stałyśmy tak z Niną podjarane przez 20 minut, aż wreszcie ktoś się wyłonił i nas ogarnął. 
-Co wam jest? - zapytał James. 
-James, nie chcę ci przeszkadzać, ale mój pies właśnie obsikuje ci nogę - wskazałam na mojego psiaka. Zaczęłyśmy się z Niną śmiać. Postanowiłam wyjść z moim pieskiem na spacer. Nina też chciała, więc włożyła Kubusia do koszyczka, a ja zaczepiłam Nessie smycz. O dziwo piesek umiał wzorowo. Szłyśmy przez park. Było pięknie i zielono. Najpiękniejsze wakacje na świecie.! Niedługo skończy się lipiec, dokładnie za tydzień, potem zacznie się sierpień. 
-Ej... słuchasz mnie? - Nina walnęła mnie w bok budząc z moich przemyśleń. 
-Eee... możesz powtórzyć?
-Mówię, że zrobimy podwójny ślub - odpowiedziała - za miesiąc. 
-A kogo masz zamiar zaprosić?
-Przede wszystkim mamę, tatę, ciotki, wujków... przyjaciół ze studiów.
-A ojczyma? - palnęłam.
-Podejrzewam, że jak mama załatwiła mu wyjście z więzienia, to się z nią pojawi - westchnęła. Przez całą drogę powrotną rozmawiałyśmy o naszych planach, sukniach, welonach, druhnach... to był największy problem. Tu, w Los Angeles nie bardzo mamy kogo poprosić. Ewentualnie ściągniemy kogoś z Denver (miasto, gdzie przeprowadziłyśmy się z Polski). 
-Siemka! - powitałyśmy chłopaków zalegających na kanapie. 
-WoW... co to macie na palcach? - zapytał Logan wlepiając wzrok w nasze dłonie. 
-Oświadczyłem się - Kendall i Carlos jednocześnie powiedzieli i na ich twarzach pojawiły się wielkie banany. 
-Eee... moment - zaczął James- przecież wy ZERWALIŚCIE.
-Ale wróciliśmy do siebie - Kendall przewrócił oczami.  
-Fuck - mruknął i oparł się o kanapę. Chłopcy nas wygonili do sklepu po suknie ślubne -.- 
Długo przebierałyśmy między przeróżnymi sukniami, ale ostatecznie wybrałam taką:
A Nina taką:
 Kochanie Syrena Sąd Pociąg Szyfon Nowoczesny Suknia Ślubna 2012


Zmęczone wróciłyśmy do domu. Oglądałyśmy jeszcze z chłopakami TV, a potem poszłyśmy spać .

~~*~~*~~
Siemka ludzie! Dzisiaj mamy jakże piękny dzień.. dobra, u mnie jest 30 stopni i ciągle skakam na trampolinie ^^ Moja mama twierdzi, że będę udar miała xD

A więc móóóóódlmy sięęę! O rozdział do Niny xD
Justine :**

3 komentarze:

  1. Phahahaha. reakcja Jamesa najlepsza :) O fuck! No weźcie mu znajdźcie jakąś dziewczynę bo nam się zaślini na widok Nikity i dostanie szału widząc jak całuję się z Kendallem. Świetny rozdział Justynko napisałaś XD Dobra już cię nie wkurzam bo mi zrobisz 3 wojnę światową i mnie zajebiesz XD
    czekam nn;**
    Ps Nina masz się pośpieszyć z dodawaniem następnej części :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 51 year old VP Quality Control Rycca Kesey, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Geocaching. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a Corvette. znajdz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. To dla nas bardzo ważne. Napisz choć te kilka zdań i szczerą opinię :)
~Justine & Nina