środa, 8 maja 2013

ROZDZIAŁ 5.

Cześć... mój palec może mnie ogranicza, ale nie na tyle żebym nie napisała rozdziału :3 jakoś dam radę ! Nie przynudzam i zapraszam do czytania moich wypocin :)
**********************************************************************
NIKITA:
Leżałam bezsensownie na łóżku. Czemu ja mu tak powiedziałam? Czemu? Przecież wiem, że on mi się podoba... Może bałam się, że mnie zostawi tak jak Carlos Ninę? Cholera boję się tego! Ale nie dałam rady więcej myśleć, bo zasnęłam...
NEXT DAY:
-Nikita, musimy pogadać! - do mojego pokoju wkroczył ojczym i zaczął krzyczeć. Miałam jeszcze na sobie moją sukienkę...
-Nie gadam z tobą-  zakryłam się cała kołdrą  i zamknęłam oczy.
-Nie ma nie - odpowiedział surowo i zdarł ze mnie pościel.
-Wiesz-  wstałam i popatrzyłam mu w oczy - wynoszę się z tego domu, dziś i teraz! I mnie nie zatrzymacie! - krzyknęłam mu prosto w twarz i zaczęłam pakować rzeczy do walizki wyciągniętej spod łóżka.
-Dobrze - westchnął ojciec i wyszedł.. ale... zakluczył drzwi. Jestem tu uwięziona! Ale to nic... chłopaki na pewno coś wymyślą. I tak miałyśmy jechać z nimi do LA... spakowałam się w 20 minut i napisałam smsa do Niny: ,,Help me! Ojciec mnie zamknął! Wydostańcie mnie! " I szybko dostałam odpowiedź: ,,Ok, tylko otwórz okno" - Wykonałam polecenie Niny z smsa i zauważyłam całą piątkę pod moim oknem. Zrzuciłam im walizkę i sama wyskoczyłam...Prosto w ramiona Kendalla... patrzyliśmy się chwilę na siebie zdezorientowani.
-Puścisz mnie? - szepnęłam blondynowi na ucho a ten spełnił moją prośbę. Trochę głupio było mi z nim teraz gadać! Nagle z mojego pokoju dobiegł dźwięk otwieranych drzwi.
-Szybko - szepnął Logan popędzając nas. Pobiegliśmy w stronę furtki i wsiedliśmy do samochodu.
-Chłopaki... - powiedziałam równo z siostrą - jedziemy z wami do LA.
-Woo Hoo! - krzyknęli aż autem zatrzęsło :/ Całą drogę trwaliśmy w ciszy.
Dojechaliśmy pod jeden z najbardziej luksusowych hoteli w naszym mieście.
-Nina, a gdzie ty spałaś? - zapytałam wysiadając z samochodu.
-Z Loganem - powiedziała moja bliźniaczka a wszyscy wydali z siebie dźwięk w postaci ,,Uuuu". Zboczeńcy -,- strzeliłam facepalma i się oddaliłam. Oglądałam piękne ogrody za hotelem. Nagle ktoś za mną stanął w tak niebezpiecznej odległości, że czułam jego oddech na karku. To był Kendall.
-Posłuchaj, skoro nam nie wypaliło, to może chociaż zostańmy przyjaciółmi - powiedział wyciągając do mnie rękę. Nagle niebezpiecznie się zbliżył i nasze usta się zetknęły. Na początku powoli odwzajemniałam pocałunki, ale szybko się skapnęłam i uciekłam. Nina widząc mnie w takim stanie pobiegła za mną.
-Co się stało? - zapytała siadając obok mnie.
-Dupa! Najpierw pyta mnie o chodzenie, potem mnie całuje...

KENDALL:
Pobiegłem za Nikitą. Boże, znów coś nie tak?! Co ja jej zrobiłem?! \nagle usłyszałem fragment jej rozmowy z siostrą...
-Ja tego nie chcę! - krzyczała Nikita.
-To z nim o tym pogadaj... on na pewno zrozumie... i zaczniecie wszystko od nowa- odpowiedziała jej Nina.
-Ale ja nie chcę! Jeszcze pomyśli o mnie nie wiadomo co...
-Posłuchaj, pogadaj z nim szczerze, wyjaśnicie wszystko sobie - dodała Nina.
-Dobra... zawołaj go tu - powiedziała Nikita.
-Keeendall! - zawołała Nina i siadłem obok nich. Zostałem tylko ja i ONA.
-Posłuchaj, przepraszam, ale mnie poniosło - zacząłem. Nie wiem jak to się stało, ale Nikita przyciągnęła mnie do siebie i pocałowała.
-Nic nie mów - powiedziała kiedy się od siebie oderwaliśmy. - Po prostu...
-Bądźmy ze sobą? - zapytałem z nadzieją.
-Jasne - odpowiedziała z wielkim uśmiechem. Uśmiechnięci dołączyliśmy do reszty.
-Logan, kiedy jedziemy? - zapytałem.
-Właściwie to teraz - odpowiedział i z walizkami wsiedliśmy do naszego tour-busu. To miejsce było ostatnim w naszej trasie. Teraz do domu! <3

~~*~~*~~
Heeeej! ;> nareszcie wyskrobałam rozdział :> taki dziwny :< Ale macie co chcecie :P

Nina napisze 100 razy lepszy no alee....

Justine :**

3 komentarze:

  1. Oj w tour-busie będzie się działo! A rozdział wyszedł ci świetny a nie dziwny! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Kendall i Nikita są razem! Woo Hoo! Ucieczka z domu uuuuuu to mi się podoba! Już chce następny! Wpadać do mnie i czekam nn:*****
    www.niki-paula-and-sylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Yea Yea !! ^^ oni są razem... dlaczego ja się jaram tak związkami Kendalla ? O__o ( facepalm)dobra...większość by dostała szału i wariowała z zazdrości a ja z radości tu skaczę pahaah no sorry Kendall ale twoje wszystkie dziewczyny są słodkie..
    Nie, nie jestem lesbą !
    Kend: ale na pewno.. ?
    Lili: nie gadam z tobą... xd
    rozdział jest świetny ! :D pomogli jej uciec z domu a teraz ona jest z Kendem ! lepiej być nie mogło ^^
    Czekam nn ! :*
    i zapraszam do siebie :)
    http://this-is-not-a-dream-xd-love-btr.blogspot.com/2013/05/rzdz-33.html#comment-form :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz. To dla nas bardzo ważne. Napisz choć te kilka zdań i szczerą opinię :)
~Justine & Nina